Alla inlägg under september 2012

Av Camilla - 15 september 2012 00:11

Vad gör man när man tappar en del av sig själv och sin personlighet? Hur reser man sig upp och skakar bort alla tankar och den stora klumpen i magen? Vart hittar man orken och styrkan att fokusera på allt annat runtomkring?


Vissa saker tar man för givet. Man tror att saker kommer naturligt bara för att det är sagt så, men så är det inte alltid.Idag är jag uppriven, förvirrad, ledsen, less, ja alltihopa! Jag orkar inte hålla det inom mig längre. Vissa besked är lättare att ta än andra, men detta var fan droppen. När ska turen vända ?! Varför ska vissa saker vara så förbannat orättvisa? 





 

Av Camilla - 10 september 2012 12:30

Hallå folket!


Jag ber om ursäkt för mitt lilla uppehåll här i blogglivet, men jag har haft så mycket att göra den sista tiden. 

Jag har hunnit med att ta farväl av alla där hemma, varit på en underbar minisemester med gubben, shoppat, börjat skolan, skaffat gymkort, fått glasögon och haft gubben hos mig i en vecka! Snacka om att de sista veckorna har varit hur mysiga och roliga som helst. 



 

Fasters goknul. Erik tyckte då inte om att Milla skulle åka iväg!   


 

En bild sen min debut på gymmet efter sisådär 5 månader. Skapligt nöjd över vikten iaf ;)


Nu har jag för övrigt blivit inkastad i denna berg- och dalbana igen. Skolan har som sagt börjat och jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det. Det kändes inte lika rätt att börja denna gång som det gjorde förra året. Mycket är väl det att jag jobbat så mycket i sommar och fått smak för att tjäna pengar igen. Sen att man är borta från familj, vänner och sitt livs kärlek gör ju inte saken bättre heller. Men det som inte dödar det härdar och jag är inte den som ger upp i uppförsbacke

 

Igårkväll när gubben skulle fara, trodde jag bokstavligen att hjärtat skulle gå i bitar. Det kändes så himla konstigt att helt plötsligt bli helt själv. Vi har ju umgåtts så oerhört mycket i sommar och gjort så många mysiga och roliga saker. Men istället för att se separationen som ett nederlag så får jag helt enkelt lov att tänka tillbaka på alla roliga saker som vi gjort i sommar. Jag vet att denna karl är den rätta för mig och därför tänker jag inte sitta och gräva ner mig för att vi inte kan ses så ofta som vi vill nu på vintern. Jag har ju hela livet på mig att träffa honom!   


  Världens bästa och finaste människa!   




Nej nu ska jag försöka få lite plugg gjort. Vi hörs senare allihopa! 

Hejda :) 


Presentation


Hallå!
Jag är en målmedveten tjej på 20 år som för ett tag sen flyttade ifrån sin lilla hemby och lämnade familjen, hunden och karln för att fara iväg och plugga. Nu bor jag i en by strax utanför Umeå och pluggar till socionom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards