Alla inlägg under januari 2013

Av Camilla - 20 januari 2013 22:19

Hallå! :) 


Jag kände att det var dags att skriva ett nytt inlägg nu när det nya året har börjat! 

Efter att ha varit hemma sen den 11:e december var det dags att åka upp till Umeå och skolan igen. 

Som tur var så följde gubben med mig upp i torsdagskväll och stannade tills i eftermiddags!   

Det kändes frukansvärt tomt när han åkte idag.. vi har ju träffats nästan varje dag under flera veckors tid nu,

så det kommer att kännas väldigt konstigt att sova själv ikväll måste jag säga! 

Under tiden som jag har varit hemma har jag skrivit uppsats, jobbat och umgåtts en massa med nära och kära   .


Nu när jag är själv här uppe så ska jag göra det bästa utav tiden.. Jag har slösat alldeles för många timmar och tårar på att längta och vänta på att få åka hem. När jag är här så är jag här och när jag är hemma så är jag hemma.. Tiden går bara saktare när jag sitter och väntar. Så nu ska jag ta vara på tiden och ha roligt och må gott! Längtar tills imorgon då termin 4 börjar på skolan och sen blire en nystart på gymmet! :) 


Här komma lite bilder sen jag va hemma:


 

  


Presentation


Hallå!
Jag är en målmedveten tjej på 20 år som för ett tag sen flyttade ifrån sin lilla hemby och lämnade familjen, hunden och karln för att fara iväg och plugga. Nu bor jag i en by strax utanför Umeå och pluggar till socionom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards