Direktlänk till inlägg 8 december 2012

Migrän

Av Camilla - 8 december 2012 16:11

Hallå!


Idag vaknade jag upp med migränen från helvetet.. Tog mig inte ur sängen förrän vid klockan 13.00 Men nu är det nog klagat om det.. Snacka om att det är snökaos här just nu. Det verkar som om snön aldrig tar slut, vilket inte gör mig någonting eftersom att jag älskar snön :) Man vill ju kunna köra skoter någon gång snart liksom ;)

Idag har jag suttit och pratat med världens bästa mamma, som berättade att vi ska ha Erik hos oss på måndag och tisdag när jag kommer hem! Snacka om lycka :D Och på tal om lillklimpen så ringde han mig igår och bad mig att komma och kolla på när han ska vara tomte nästa vecka. Det är helt sjukt hur bra han talar nu alltså! Liten håller på att bli stor liksom..


Ikväll ska jag bara ligga i soffan och lata. Jag håller även på att fixa de sista julklapparna, vilket gör att man kan fördriva tiden litegrann iaf! :)


Hejs



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 21 augusti 2013 22:15

Hej allesammans!   Nu är det oerhört länge sen jag var inne på bloggen och skrev. Sommaren börjar lida mot sitt slut och hösten träder sakta fram. Det är så himla mysigt nu på kvällarna när man kan krypa ner under filten i soffan, tända massa...

Av Camilla - 20 januari 2013 22:19

Hallå! :)  Jag kände att det var dags att skriva ett nytt inlägg nu när det nya året har börjat!  Efter att ha varit hemma sen den 11:e december var det dags att åka upp till Umeå och skolan igen.  Som tur var så följde gubben med mig upp i ...

Av Camilla - 17 december 2012 22:40

Hej mina vänner!    Idag är första dagen på mitt nya kapitel i livet. Jag och gubben har verkligen bestämt oss nu. Vi älskar ju varandra så oerhört mycket å därför vill vi ju inte älska ihjäl varandra med hjälp av mat och godsaker! Nej, nu är det...

Av Camilla - 7 december 2012 18:17

Hej allesammans!    Idag har vi haft det sista seminariet för den här terminen. Det var ett väldigt roligt och givande seminarium där vi talade om många relevanta frågor. Nu är det bara handledningsträff på måndag klockan: 10.00-11.00, sen reser ...

Av Camilla - 6 december 2012 13:46

Hej hallå i lingonskogen!      Nu var det väldigt länge sedan jag skrev ett inlägg här i bloggen. Anledningen till detta är att jag har haft så sjukt mycket att göra sen jag började skolan. Vi har haft fullt upp att läsa vetenskapsteori och gjort...

Presentation


Hallå!
Jag är en målmedveten tjej på 20 år som för ett tag sen flyttade ifrån sin lilla hemby och lämnade familjen, hunden och karln för att fara iväg och plugga. Nu bor jag i en by strax utanför Umeå och pluggar till socionom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards