Alla inlägg under augusti 2013

Av Camilla - 21 augusti 2013 22:15

Hej allesammans!

 

Nu är det oerhört länge sen jag var inne på bloggen och skrev.

Sommaren börjar lida mot sitt slut och hösten träder sakta fram.

Det är så himla mysigt nu på kvällarna när man kan krypa ner under filten i soffan, tända massa ljus/lampor och titta ut på mörkret. En STOR fördel är även att myggen och hettan börjar tackla av!     

 

Denna sommar har kantats med oerhört mycket jobb. Resten av tiden har jag fyllt med bad, familjeumgänge och mys med gubben. Dessa månader har gått så himla fort. Det har hänt så mycket den senaste tiden. Jag och gubben har flyttat ihop, jobbet är slut för i år och snart börjar den efterlängtade praktiken.
Men innan allvaret börjar igen är jag ledig i 11 dagar vilket känns UNDERBART! 
Imorgon ska jag klippa mig, på fredag åker jag och gubben till Umeå för att sen flyga till Stockholm på lördagmorgon och ha en lyxsemester för att fira vår 2års dag.     

 

Nu komma jag inte på nått mer att skriva just nu, men det kommer mera jag lovar! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå!
Jag är en målmedveten tjej på 20 år som för ett tag sen flyttade ifrån sin lilla hemby och lämnade familjen, hunden och karln för att fara iväg och plugga. Nu bor jag i en by strax utanför Umeå och pluggar till socionom.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards